nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, August 24, 2009

practice make perfect??betul ke?

salam to all
agak2 kowang, betul ke pepatah tu??huhu...haaaa...ni yang aku nak kongsi ngan kowang. mase aku borak2 dengan classmate aku, dia ada bagitau, perkataan yang betul, practisce RIGHT make perfect.huhuhu...bile aku fikir balik, betul gak kn??kalo practice wrong???jadi wrong..huhuhu
so...lets practice right okeyy???

maafkan salah silap

-aku insan biasa-

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan