nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, August 20, 2009

duit aku tersangkut kat mesin cash deposit!!!


salam..huhu...mase ni mmg aku sedih, aku ngah masuk kan duit kt mesin cash deposit tu, ntah nape tetibe hang, aku rase sebab duit yang aku masukkan renyuk sangat kot...huhu...dah le waktu malam, takkan aku nak tunggu kat situ sampai pagi
esok paginya aku pegi maybank and wat report, alhamdulillah, dapat balik duit aku tu..huhuh
kesimpulanye:
betulkan duit kowang sebelom masukkan salam mesin, kang tak pasal2 tersangkut.huhuu

terime kaseh pada pihak maybank atas servis yang memuaskan ^-^

maafkan salah silap
-aku insan biasa-

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan