nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, August 25, 2009

anak belasah mak???


salam to all friends out there
aku betul2 terkejut lepas bace metro hari ni. berita anak belasah mak..
haihhh...ape nak jadi sekarang ni, walaupon aku ni pon bukan baik sangat, tapi aku pentingkan family aku. ape tah lagi memukul mak ayah aku, ya tuhan jadikanlah kami anak2 yang soleh dan pandai menjaga mak ayah. aminnn
ingatan ni untuk diri aku & kengkawan, walau sape pun mak ayah kite, kite kena terime & hormat diorang coz kite pon taktau mase depan nanti kite camne kan??

maafkan salah silap

-aku insan biasa-

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan