nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, January 14, 2010

ronda2 ke kompleks hj janis sdn bhd (MJSB)


salam to all frenzz....amacam ari ni??sehat??
semalam 1 hari tak dok opis...pagi pegi batu pahat, setelkn bayar lori, keta, kwsp, socso...tghari plak trus gerak g tangkak g pjabat mpob uruskan hal2 lesen..pastu jmpe abg ali jap..dok borak2...

pastu alang2 nk gak jmpe anak hj janis si boleng tu...smpai je kompleks MJSB aku terpegun tengok trelernye..lori2 pergh...smpai je tmpat timbang tu, wak jaman muncul dr pintu...trkejut gak coz die ingat name aku...thnx wak jaman...huhu...pastu g kedai runcit nye plak..borak ngan abang boleng, nuar kot namenye..huhu...ingat2 lupe r...huhu borak la pasal bisnes...keta...kejelesan melande diri bile ternampak piala besau2 milik nuar,perghh gile r...main moto pn xdpt piala besau gaban camtu..huhu...

tetibe keta vios masok..ak ingt sape la...rupenye boleng bru blk...wah2 anak tokey ni...hihi...pastu boleng bawak ak g bengkel di bawah pohon getah milik bebudak rock oil...fuh...rupenye ni lah bengkel yg melahirkn berbiji2 motor otai..huhu ,tgh dok borak2 aku trnampak mesin getah kt dlm bengkel tu...haiyaaa...ni bengkel moto ke tmpat getah..ape2 pn memang sempoi kowang ni..tp sayangnye xdpt jmpe bebudak len...huhu...xpe ade rezeki kite jmpe kat bp mall akhir januari ni ye...pastu boleng ajak aku g tgk keta abangnye..fuhh...smart gak...huhu...

itu ini itu ini...dh dkat pkol 7...ape lagi ak pn nk gerak balik...kowang mesti xtaw ak naek ape g sane...berbekalkan ego aku tu la ak merempit taw...kowang bayangkan la betape seksanya ak nak potong treler n keta2 di jalan tu...huhuhu...ibarat sipot sedot nak potong kure2...huhuhu.....

sampai je umah aku xleh blah...pas mam tros tido...huhu...ape2 pon thnx kt keluarge n sahabat2 kat pt kasan...semuanye sempoi....thnx sudi menerime kehadiran aku ,hik2 ayat sedey plak...thnx gak kat anak beranak hj janis yg sudi berkongsi cerite pasal bisnes...aku byk lg nk tanye tp ape bley wat....mase dh suntuk...thnx kt wak jaman gak...xsangke wak ingt name saye...terharu plak..huhuhu

berkawan biar beribu....tp biarlah kawan tu betul2 n jgn amek kesempatan..kawan kne ikhlas....insyaALLAH ade berkatnye...lagi 1, boleng ade cerita pasal 1 kisah seseorg yg tak brsyukur yg ak pn tak sanggup nk cerite,yang penting rezeki yg kite dpt tu kne kite syukuri...jgn la plak tgh senang, kite lupe diri....

tapi aku tabik ngan kowang.....aku harap bisnes kowang bertambah maju....mcm tu gak ngan kengkawan lain...aku doakan kowang berjaye dalam ape jua yg kowang buat :-)

maapkan salah silap dlm penulisan kali ni...ni bru balik amek kad penyata adek kat sekolah
adiosss

1 comment:

Al-Faizal said...

senang2 lepak la kg aku, bdk2 pjd kompom sporting punya....

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan