nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, April 9, 2012

gua berlari di tepi kubur

SALAM...
pergh..memang hampeh betul gua ni.dulu beriye2 menaip blog. sekarang sebulan sekali baru update. bulan empat ni gua belum update ape2 pon. perghh masak2. okeylah. tanpe melengahkan masa korang nak membace, gua nak bagitau buat julung2 kalinya, gua JOGING hari ni...YEAYYYY!!!...

kalau selama ni gua cycling je, hari ni gua joging plak. perghhh disebabkan dah lama gua tak berjoging, gua tarik nafas macam tak cukup oksigen. peha gua yang gebu ni pon jadi kebas. takpe. hari ni gua joging setengah jam, esok mane la tau sejam kan?

jangan salah paham, gua berjoging bukan sebab nak kurus, gua memang dah kurus pon (perasan nak mam#$@#$@#$@$, ehhh blogger mane boleh cakap bahase kesat, kena saman nanti). niat gua joging ni pon sebab nak bagi peloh2 jantan gua ni keluar. bagi jantung gua pam darah. bagi oksigen sampai ke otak. baru gua dapat berfikir dengan cerdas. keh3. perghh ayat dari seorang yang tak berapa pakar.

ehhh alamak, adik aku dah keluar bilik air, turn gua pulak nak mandi. gua siap bawak pisau cukur buat cukur ape yang patot. kalau ade bini kan senang sikit, suruh bini cukurkan bulu2 yang ade.....bulu misai daaaaa....

PSSSTTT...tak payah gune produk bebukan pon kite boleh jadi sehat. cume kite je malas nak senam. kan kan kan. ehhh pasal tajuk tu, memang betul la...gua lagi lalu depan kubur sebab rumah gua dekat dengan kubur.

3 comments:

azri johan said...

peh,nak kurus :p

aShaBuLz said...

bagusla jogging y. bagi kuar peluh. haha

CintaZulaikha said...

sakit ati plak baca tajuk entri...grrrrrrr~~

terkono~

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan