nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, March 3, 2013

Nissan Bluebird 510 si burung biru bakal berkicau kembali

Bismillah...
Nantikan kemunculan semula Nissan Bluebird 510 si burung biru setelah berabad lamanya tidak beraksi di jalan raya. Dulu bikin kereta ni sebab nak main drift, tapi memandangkan semua dah penat, nak tumpu kumpul cari duit pulak, maka kereta ni akan di solek, di bikin ala-ala sedap jalan gitu. Dah takde nak main kat litar ke ape ke. Ape-ape pon, nantikan, di jalan berdekatan anda...

PSSSTTT...oleh kerana ramai yang berhutang dan tidak mahu bayar, gua mampu pakai kereta buruk jer...tak apelah, yang tak mau bayar hutang tu mungkin dah pakai kereta besor kan? Semoga tuhan memberi rezeki yang melimpah ruah pada kalian.




2 comments:

Hidayat Jailani said...

Intercoller tersembul tu..ko pkai enjin pe der?? GL ak dh nk masuk cat ni..hehe

Nadia Johari said...

betulkn biar bg cntik sikit..hehe

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan