nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, February 22, 2009

My blog is boring??is it true??

Salam ziarah pada rakan2 pembaca, terima kasih kepada yang sentiasa menziarah dan membaca isi kandungan blog saya yang tidak seberapa ini. Mungkin anda hairan dengan tajuk post kali ni. Saya telah ditegur oleh seorang teman yang memberitahu bahawa my blog is boring, tapi dia tak memberitahu saya apa yang membuatkan blog ini really boring.

I'm not angy at all, I really apprciate the comments.

I made this blog with reasons;

1. Wanna share my life and my experience with u guys.
2. Wanna make u all happy.
3. Make this blog as motivation for me and frenz.
4. because I LOVE IT, i love to write and share opinion. MySpace
5. more....

I will spend my time reading books when I'm not busy, saya niat dalam hati saya bila saya membaca, saya nak sebarkan pada semua rakan2, that's why i make this blog.

So, to make sure that all of U not boring when u come to my site, please...please...give me your opinion about this blog??how do i change this blog to a blog that can make my reader smile, happy and gain infomation from it.

thanx to all of u,
love u guys,

sincerely,
irwanmiswan MySpace


3 comments:

nagaliar said...

pd sy...blog wan x de le boring pn..erm nk jadik blogger bukannye senang...maybe org baca x sampai pn 4 minit tp kita nk menulih bukannye leh siap dlm tempoh tue...jika de idea..de le..kalu x...x berartikel le jawabnye...

ngikut pandangan sy...sebaek2 artikel de lah hasil karya sendiri...ttg gi mane kite nk mengolah tue..terpulang le pd kite...

Azharuddin Ya'acob said...

boring???
aku rasa ok je kut...
mungkin tak semua yg kita tulis tu sesuai dgn semua penbaca. yela, kan orang ada macam2. klu yg cam rock2 sikit, msti tak suke dengar lagu jiwang2. cam tu la jugak hal ni kut..
hehehehehe...
cam takde kaitan kan.. pikir2 la sndri...
tp aku rasa blog ko ni bagus la..
pengalaman yg diceritakan ada pulak maklumat yg nak disampaikan(pengajarannya)..
teruskan usaha...
semoga kita mendapat manfaat dari pada blog ni.. bukan hanya sekadar membuang masa..

irwanmiswan said...

to nagaliar: terima kasih, saya sentiasa berusaha memberikan yang trbaik kepada pembaca, matlamat saya adalah menyampaikan ilmu. Terima kasih kerana sudi membaca blog saya.

to albino: thnx coz sudi membaca,mmg betul, kita tak dapat nak puaskan hati semua org, anyway blog anda pun menarik, congrats

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan