nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, May 18, 2010

pic-pic best kete moto sempena hari belia kat putrajaya 16 mei 2010

salam kengkawan...sempena hari belia 2010, kawan aku si wak dengan banggenye berangkat ke putrajaya....die ade snap pic2 moto ngan keta....so kalo rajen, tengok2 la ye....peace..belia benci dadah!!!!!ehh...ter emosi plak huh!......credit to aku seorang wak







































4 comments:

intan payung said...

pelik2 la moto diorg ni hehe
kreatif.. -cik plankton-

Afzainizam said...

Salam Dari kami
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
http://firestartingautomobil.blogspot.com

fooo yooohhhh aku ade belek Facebook Aku seorang Wak tu... ha.ha... best-best...

Beb ko tak antar motor ko ke kat Autoshow tu ke.. kalaulah motor ko masuk autoshow tu aku rasa ko bolot habislah gelaran juara tu...

beb... motor ko boleh tahan ape..

ade tak autoshow terdekat ni yang ko tau....kat mana-mana nanti bagi tau aku ye...

Syafiqah Nabilah Azali said...

berpinar-pinar mata aku tengok

but cantik seyh..haha (terpana sekejap)

Afzainizam said...

~~~@@@~~~
Assalamualaikum salam sejahtera,
Pemanis kata pembuka bicara;
Dari Blog kami bercerita,
Untuk tatapan sahabat semua.
~~~@@@~~~

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Beb... aku datang khusyuk plak tengok autoshow ni weeehhh... ko sekarang ni ade kat segamat ke atau kat Muar... eeemmmm ade kawan aku dia tanya meter kat motor ko tu sambung kat mana . aku jawab manalah aku tau..... aku ade tunjuk kat member aku pasal video motor ko tu... beb dia kata motor ko ni maveless canggih pasal bila malam ade lampu biru... diorang terkagum lah ngan motor ko...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan