nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, July 17, 2010

gambo2 MSU autoshow!!!mari2 tengok!!!


salam to all ma frenzzz.....kali ni ak nk bg kowang tgk gambo2 mase autoshow kt MSU.....huhu....ak xdpt g sbb jauh sgt. gambo ni pon ak dpt dr kwn ak kt msu. anyway taniah kat msu sbb brjaye himpunkn keta2 gempak cmni huhuhu..pade ak yg xmampu nk bikin keta...aku tgk je la keta2 ni huhuhu....cuci mate anda dgn keta2 gempak ni ye huhuhu.....salammm














































































































1 comment:

Afzainizam said...

salam dihulur tanda persahabatan,
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Sorry agak lama tak ziarah kat sini... agak sibuk sikit sekarang ni

Bro aku sesejak ni dah banyak tertinggal entry ko... waaarrrgghhh terlampau banyak autoshow tu beb...

aku dah tengok dari ledang sampai ke MSU tu...

beb ko dah kerja ke.... aku dah lama tak dengar berita ko ni...

aku nak gi hari tu ke ledang tapi aku ada masalah sikit kat bengkel lah bro...

beb aku tengok video versi ko tu... gilerrr lah sampai malam nampaknya... meriah tuuuu

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan