nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, October 21, 2010

autoshow melaka maju 2010

di bawah terik mentari

salam pade kengkawan semoge sehat sentiase hendaknye. kalo korang perasan, dah lame ak tak join otoshow kn..nak wat camne,ade komitmen laen. pastu tiap kali ade otoshow jer time tu la ade problem huhu. tapi alhamdulillah ahad lepas aku dapat gak join otoshow yang diadakan di masjid tanah melaka. untuk pengetahuan korang event kali ni memberikan banyak kenangan pade aku walaupon terdapat beberape masalah yang timbul.

pertame sekali: ni la event paling jauh penah aku pergi.
kedua: kali ni aku pergi tak bawak lori tapi onderoad. perghhh...sakit gak pinggang aku nih huhuhu...almaklumlaaa....dah berumor huhuhu



alhamdulillah event kali ni aku dapat tempat petame. :-) terime kaseh pade kengkawan yang sentiase menyokong walaupon adekalanya aku terime kritikan dan kutukan yang pedas dari pihak2 tertentu.




kawan aku farhan atau boleng mendapat tempat kedua. ramai yang terpegun tengok motor die ni sebab die dengan beraninye memodifiedkan honda petaknye menjadi sebegini rupa. ade kawan facebook ak cakap moto die cam makmal komputer bergerak .perghhh....




tempat ke 3 pon dimenangi oleh kawan aku yang aku panggil gemok. diorang ni tak aci...taknak onderoad huhuhu...tayar moto masih berbunge2 lg huhu




aku ditemuramah oleh reporter mane ntah. gugup gak nk cakap huhuhu

budakkampung crew

bersame abg bob marshall

kami penat.kami nk awek hehehe

bersame kawan gile2 ku

budak2 skuter muar





































3 comments:

Unknown said...

seemarrt nye motor abg y!!! auw!! hehe...cabot!!!

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Ucapan tahniah pada ko , Farhan, dan gemok kerana sapu habis hadiah tu.... ko tawan melaka negeri maju...

Syabas pada anak jati Johor Syabas pada anak muar...

kamu mengharumkan nama johor di arena pelusok rantau ini....

syabas....syabassss


apa pun aku respect habis kat ko ni....

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah... Sorry bebanyak agak ketinggalan lah banyak entry kamu... coz banyak hal sibuk ngan bagai-bagai urusan lah... Sorry...

tahniah sekali lagi.... taun depan boleh gi autoshow Melaka lagi....

yup pada geng geng ko yang lain gak aku ucapkan tahniah gakkkk....

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan