nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, October 6, 2010

repair oldskool: yamaha rs100 merah!!!

salam....haaaa....mesti korang pelik kan,ade je motor yg aku dapat. untuk makluman motor ni bukan aku beli. tengah aku dok kerje tetibe makcik ngan nenek aku bagi motor ni. motor ni kire motor pusaka yang dah terperuk kat bawah rumah. adoiiii.....ape lagi....lepas siap semua kerja...kite kerjakan ini motor plak...

kalau repair motor lame ni sakit sebab sekali repair banyak duit keluar,
kalau beli motor baru sakit tiap bulan kene bayar huhuhuhuu

.:semakin lame semakin berharge:.

maap salah silap
salam

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan