nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, March 16, 2009

my life: anak baru :-)

I'll introduce to all of U!!! my new babies..hehehe

mase tu saya on the way ke office, tengah syok bawak jeep & mase tu ujan, tetibe 2 ekor kucing ni dengan selamba nak melintas, naseb baek dapat elak. Fuhh... pada mulenya ingat nak biarkan je, tapi bile fikirkan balik, cian plak kat budak 2 ekor ni. Kang tak pasal kena langgar dek lori. Saya pun patah balik sebab nak amek budak 2 ekor ni. Kesian diorang, basah kuyup kene hujan. Masuk je jeep, diorang terus menyorok bawah tmpat duduk. HUHUHU...kelakar gak.... TIBA-TIBA, sekor2 naik atas peha saya, mintak dipangku, hadoi...apela....susah nak drive camni..tapi takpe...maybe diorang takut & cejuk. huhu...takpelah...hantar diorang ke umah dulu. Sampai je umah, saya bagi diorang makan friskies..huhu...kebulur betul diorang.. ni...haiyaa...nampaknye bertambah lagi la kucing kat umah saya. Dah ade 10 ekor lebih kurang(malas nak kire)huhu......love all of them....bile tension...diorang la tempat nak bermanje...hehehe...MySpace
orang-orang tua bagitau...haiwan2 yang kita jaga especially kucing, bila kita jaga dengan baik, insyaALLAH rezeki bertambah. Mungkin ada kebenarannya sebab rezeki kami sekeluarga tak pernah putus, alhamdulillah . Walaupun kami hidup serba sederhana, kami tetap happy dengan adenye diorang..
MySpace



No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan