nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, February 5, 2013

video test ride Kawasaki Versys

Semalam aku dah tunjukkan perbezaan antara Kawasaki Versys dan ER6N. Hari ni aku nak tunjukkan video mereka yang dah menunggang Versys ni. Jangan tanya aku mengenai suspension mahupon enjin. Aku bukan pakar. Aku cuma minat kat Versys ni. Sesuai kot dengan jiwa aku yang inginkan motor berkuasa tinggi yang tak perlu membongkok. Dan juga sesuai dengan diri ku yang bekerja kebun. Boleh lanyak masuk kebun kan? Tapi akurasa kurang sesuai dengan poket seluar aku yang berhabuk je memanjang. Aku tunggu kengkawan beli, aku nak try bawak pulak, boleh? Video kat bawah ni antara video pilihan aku dan terbaik setakat ini. Kebanyakan video lain cuma banyak cakap dan menunggang macam hape je. Pape pun layan kejap...

1 comment:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan