nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, May 24, 2013

ibu artis dan anak artis


sedih tengok muda depan akhbar, perselisihan faham antara ibu dan anak (artis) sehingga anaknya ingin menyaman ibunya. pendapat aku yang cetek ilmu ni, masing2 tengah marah jadi akal tidak seimbang berfikir. seeloknya jumpa depan2 antara ibu dan anak dan luahkan apa yang terbuku di hati. dengan bahasa yang elok. lembutkan hati, saling memaafi. 

PSSSTTT...masa kecil, keluargaku susah teramat. aku pula sakit2. ayah ku yang bekerja tergerak hati balik ke rumah membawaku ke hospital. ibu ku pula menjagaku sepenuh hati. kalau terlambat, mungkin aku tiada lagi di sini. berkuat kuasa tuhan juga.

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan