nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, June 19, 2014

Pisang panjang pisang pendek pisang besar pisang kecik


Ramainye yang dah jadi peniaga di fb. Bagusla. Tapi kadang rasa pelik. Macam bermusim pula. Dulu produk tuuu, sekarang produk niii. Tapi takpela sebab masing2 jual produk kesihatan. Jadi bersaingla secara sihat. 

PSSSTTT...gua paling takleh blah dengan produk yang gunakan ayat, "makin panjang, makin besar, makin tahan lama." Siap letak gambar pisang untuk pencerahan. Gua tak suka diorang letak gambar tu sebab gua suka makan pisang untuk senang berak. 


No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan