nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, June 2, 2014

akhirnya boleh menulis kembali

Salam sejahtera kengkawan semua,
Akhirnya blog ini boleh dibuka semula...
Sebab pada awal tahun, blog aku tak dapat dilihat oleh pengunjung disebabkan terdapat malware..
aku pun taktau macamana boleh kena..
Insyaallah aku akan update sekerap mungkin blog ni untuk tatapan kawan2...

Yang benar,
IrwanMiswan

1 comment:

Sya_Merpati Putih 88 said...

owh...
camner awk buang malware tu..?
boleh bagi tips cara nak elak malware / buang malware yg attack blog...?
btw, selamat kembali berblogging...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan