nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, April 15, 2010

angan2 aku nak wat pertandingan


salam....kawan2..aku ingt nk wat prtandingan moto cantik kat fb & blog ni.nnti hadiah aku bg r tp xde r mahal2...biase2 je....so cmne eh??agak2 ade smbutan tak??jurinye adelah pmbace blog ngan fb aku...aku tak untung ape pon cume saje2...pendapat kowang??ade gak yg cadangkan wat pertandingan gurl cantik...adoii lg pening aku...huhuhuhu

maap salah silap
salam

1 comment:

Afzainizam said...

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

ohhhh ko berbesar hati nak buat pertandingan autoshow kat blog yup aku sokong lah....

ok bro aku akan cuba gak promote autoshow ko tu kat blog aku...

ko plan ape syarat penyertaan dan hadiah tawaran aku akan cuba war-warkannya melalui blog aku...

Boleh tak aku bagi cadangan kat ko

1)Pertandingan kalau melalui blogspot... peserta haruslah membuat artikel dalam bentuk entry motor mereka ( macam dalam majalah kupcai tu) ceriterlah pasal motor mereka dan modifikasi yang mereka lakukan .... siap gambar depan belakang kiri kanan dan kalau boleh ngan owner motor tu... jadi ko boleh lihat dan baca kat blog diorag

2)Melalui Face book..wajib hantar 4 keping gambar setiap sudut depan belakang kiri kanan dan gambar owner kalau nak letak ....
dan ceriter pasal apa barang dan part yang di modifikasi dalam ruang masej....

amacam bro .... ok tak...

dulu aku pun ade cadangan nak buat pertandingan ni... but aku rasa blog aku blog kereta lah bro... jadi kalau nak buat kategori motor blog aku tak sesuai.. jadi blog ko dan face book ko mmg sesuai boleh jadi wadah modifikasi permotoran...

ko plan baik-baik ye...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan