nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, December 12, 2008

tag from seekers to me....

huhuhu...tetibe kene tag ngan my junior yg bergelar seekers....

1.Do you think you're hot??

huhu......jgn hot...hot...kene COOL!!!

2.Upload your favourite picture of you


3.Why do you like that pictures?

nampak tak budak ngah isap susu tu.....tu lah aku.....hurm...i like dis pic coz....dh lame x baring kat riba my mom...huhuuhu...(dh tua bangka mane leh nak manje2 lg...huahuahua)

4.When is your last time you ate pizza??

alamak....bile eh....ade 1 malam tu dgn adik2...baru blk isi air gunung..pakai pown buruk2 je...pastu teringin nk mam pizza....akak cashier tu dh pelik je...cm x caye...tp xnak r mam pizza lg...mmg sedap tp mahal seh...baik mam roti canai...hahaah...melalut plak

5.The last song you listened to

SALAM SEJAHTERA by SAMUDERA.......really touching ..like dat song

6.What are you doing right now beside this??

TGH KEJE LOR...HAIYAAA

7.What Name would you prefer beside yours??

ntah...aku dh suke ngan nama yg ayah aku bg ni....name laen???hurm......saifuddin

8.People i tag.

hoho~saye suke ini...heheheh!

1.eila lala

2.arif

3.pika

4.liyana

5.nani


9.Who is number 1??

my fren yg kuat...xpenah knal penat...ni lah die owgnye...huhuiiii

10.Number 3 is having relationship with??

dgn kawan2 die laaa...hahahh

11.Say Something about no 5??

budak yg suke sakat aku....huhuhhu....dan berpipi tembam!!

12.How about number 4??

hahaha...budak gemok team salazar..hahaha

13.Who is number 2??

kawan aku yg pelik....huhhu....tp best kawan ngan die

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan