nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, January 27, 2012

makan-makan: mihun sayur menyengat!!!

SALAM...
selamat hari jumaat pada kengkawan semua. mungkin ade yang pelik kenapa aku dah lama tak online kan? genap seminggu aku tak online, tak update status di facebook dan tak update blog. dan amat menyedihkan kerana aku turut tersingkir dari segmen survivor. takpelah, moge ini menjadi pengajaran kepada blogger lain supaya dapat memberi komitmen pada blog masing2.

OKlah, memandangkan dah lame gua tak post pasal makan, hari ni ape kate korang cuba rase resepi yang aku tak jumpe lagi kat warong lain. namanya mihun sayur. sesuai untuk golongan gemok macam aku. mihun sayur ni kurang minyaknye ye. takde goreng2 punye. lebih enak kalau dimakan pada waktu malam yang sejuk hehe. pekena mihun sayur yang panas...perghhhh memang enak. ape lagi, cuba la buat. hehe

mihun sayur yang cambest!!!

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan