nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, August 1, 2013

Mulakan kembali fertigasi cili di tapak pertama

Setelah lebih kurang 5 bulan aku biarkan tapak pertama fertigasi ciliku terbiar, kini aku akan mulakan semula. Aku biarkan projek itu terbiar ade beberapa sebab. Sebab yang membuatkan semangatku hilang. Tapi kali ni, setelah memperoleh semangat yang baru, aku mulakan semula.

Projek fertigasi cili di tapak kedua ku iaitu di rumah tunangku cik pija telah hampir 5 bulan jadi aku rasa ini mase yang sesuai untuk aku mulakan projek di tapak pertama supaya bekalan cili tidak putus.

Aku harap projek kali ni lebih baek dari yang lepas. Semoga aku belajar dari kegagalan yang lepas....

1 comment:

CintaZulaikha said...

kagumlah dgn tuan tanah..akan kagum spi bila.respek sgt..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan