nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, August 17, 2010

tak kenal,takcinta: ROCKOIL MOTORGROUP bukit gambir mari!!!!

brader2 rockoilmotorgroup bersame menteri besar johor

salam kengkawan...haaa....kali ni aku nk story mori kt kowang pasal sebuah team moto yg tak asing lg iaitu ROCKOIL MOTORGROUP. aku kenal diorng ni mase mule2 aku join otoshow kat bukit gambir. time tu mmg gerun sebab team diorng ni mmg power2 tp aku respek kt diorg coz walaupon diorng ni mmg dh otai otoshow tp diorng ni friendly, xde r kerek2 mcm2 sesetengah 'budak bru belajar' yg kerek abes huhuhu. (ni ayat ikhlas ye..bukan mau bodek).

moto2 diorng ni sentiase menghiasi majalah Kapcai. moto aku tak penah pon. jeles sungguh aku huhuhu. takpe2 aku kan low profile (hehe ayat sedapkan hati,jiwa dan raga huhuhu)..tp yg wat aku maken jeles, diorng dapat bergambar dengan menteri besar johor, Y.A.B. Dato' Haji Abdul Ghani bin Othman...huhu...jeles aku.....
adoiii...byk sgt ckp nih...jom terjah!!!



thundercat kat majalah kapcai

mesej dari rock oil crew:

sory bro bz skt.asal usul rockoil. sbnarnye team dri jb.mmg top la sekitar thun 1997.lbih korg cm 2 la gua pn da lpa la bro. di bwak ke bkt gambir oleh saudara awei.dia ni org lma group rockoil motorgroup jb.trun ke bkt gambir nma bertukar jdi rockoil racing tpi xlekat nma 2.bdk2 ttp gana rockoil motorgroup jgk.

tukang conteng motor,rudy bersame kapcainye yg ntah bape kali dh menang


kalo gua xslap otai rockoil motorgroup ni asal dri segamat.tpi kami tgk dorg da xbpa aktif.jdi group dri bkt gmbir yg aktif kn group ni.

yamaha lagenda ujang repsol

group rockoil ni ramai.kalo kaki2 motor msti pnh tgk pnya nma rockoil ni.ada 1 team moto untuk stan kt malaysia pn ada gna nma rockoil jgk.k pendek kn cte group kami srmai blm 100 lbh org jer dri bkt gambir.

kapcai boleng...nak pnjam??boley jer

gua sebut nma2 otai dri bkt gambir yg mla2 bwk team ni...awei,jinggo,pitek.doremon(acit),baduk,ijal ayam,pak itam,gesek,ijan,epet,afis, ramai otai2 ni kalo gua nk tulis semua.

wave man spider

k..nama rockoil ni asal dri 1 syarikat mnyak dri uk...asal mnyak ni dri singapore skng da ada da kt malaysia.siapa2 yg nk try mnyak rockoil ni leh cll kami.

bersamamuuuuuuuuuuuuuuuu dimana juaaaaa...nice!

idola kami smua rosi beb...ahli 100 lbh org.event biasa la bro.msti autoshow n konvoi.k pape hal ko leh msj kt fb rockoil k.group skng byk pelapis yg di ketuai oleh saudara rudy tukang cnteng moto group kami.tpi skng da msk polis.gerun jgk kami tkt kne tngkap ngn dia plak hahahahaha......wan pape hal ko msj jer.


wave castrol turbo

hantu casper....hehehe...aku minat kartun nih

otai la tu kononye,padahal dalam hati ade taman astakona hahahaa


nak minum???hehehe...,mintak kt tuan punye motor ni...mane taw trkeluar air 7up huhu

akhir kate dari aku...semoge ukhwah kiter berkekalan & jangan lupe belanje aku kalo menang autoshow k...heheheh...peace

facebook rockoil motorgroup
blog rockoil motorgroup

2 comments:

Anonymous said...

nantikan hasil kerastangan pomen rockoil.. ngehehe...

-aku seorang wak likes Parit Jarum Darat-

faizalfretless said...

heheh bgus la post ko kali ni wan, tenggelam post lama aku tp takpe semangat berpasukan tu penting..gua seb bek la perantau tegar kalau tak mmg msh men mtr lagi... Rockoil motorgroup keep it up......


BrutalToner-P>J>D

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan