nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, November 15, 2011

disebalik lagu Chammak Challo Shah Rukh Khan dan Akon

SALAM...
salam sehat dan maju jaya (pergh dah macam ayat motivasi pulak aku). korang dah dengar lagu chammak challo yang keluar kat radio? ye, dj radio tu cakap shah rukh khan feat akon, tapi aku tengok dalam pembikinan lagu ni, Akon je yang nyanyi. ya! Akon yang nyanyi, bukan orang hindi. cuba kalau korang? lagu kuch kuch hota hai pun tak lepas lagi...hehe. apa yang aku nak cakap kat sini, kalau kita nak sesuatu tu, kita boleh dapat, asalkan kita ada usaha yang kuat. dan hasilnya, korang tengok lagu ni, top kan? dan yang menyanyikan lagu ini, Akon.

adik aku si Anne tengok video ni lalu berkata," laaaa....bukan shah rukh khan ke yang nyanyi...."

3 comments:

Memori Kekasih said...

hehehe...igt kn awk yg nyanyi....huhuuu...

dwaty said...

baru tau... hehehe

CintaZulaikha said...

hahhahha...adoiyaiii

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan