nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, November 20, 2011

makan-makan: mee racun Parit Sulong pedassss gilerrr

SALAM...
selamat pagi kengkawan yang dok datang blog aku ni. aku tau mesti ramai yang dok datang sini dan pelik. yerla, dulu bukan maen rajen update kan? sekarang seminggu sekali pun susah. nak buat macamane, sekarang tengah sibuk dengan kerja dan sedang ade projek. hehe. projek ape? nanti la. tungguuu...hehe


korang pun tahu kan aku ni suke makan, jadi kalau ade tempat makan yang best kat kawasan korang tu, bagitau la. insyaallah aku akan serbu, itupun kalau aku sempat r kan hehe. entry kali ni aku nak memperkenalkan korang dengan 1 lagi hidangan yang mantap dari Parit Sulong, Mee Racunnnn. hehe. kalau yang lepas aku dah pekena Mee Racun tulang dekat Batu Pahat, kali ni dekat je, kat Parit Sulong. warong depan 7 eleven. tak tahu? warong gearbox 1Malaysia yang kaler kuning tu tahu? haaa, kat depan die la huhu. 

warong nye kecik je, tapi mantap beb. kalau kurang pedas, korang mintak la pedas lagi. hehe. kawan aku si Hib sampai berair mata bile makan. kalau korang nak datang Parit Sulong, makan mee racun tu, bagitau la aku, aku takde hal lah kalau korang nak belanje hehehe.

PSSSTTT...bace bismillah sebelom makan :-)

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan