nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, January 8, 2013

Bukti kereta buatan Malaysia terbaik

Gambar ni dah lame, saje je aku nak post kat blog ni. Abaikan muke aku yang poyo mintak penampor tu huhu. Gambar ni aku ambik mase nak beli coco peat untuk fertigasi cili aku. Memandangkan mase tu aku bawak kereta perodua myvi adik aku, aku lenjan la bawak 10 guni coco peat. Huhu. Memang lepas ni aku dah tak mau bawak bende alah ni naik kereta. Habis berhabuk 1 kereta adik aku. Lepas aku hantar coco peat tu kat kebun, aku terus g antar carwash. Sampai tukang basuh tu pelik. Bahagian dalam lebih kotor dari luar.

Ini baru sikit. Korang belom nampak lagi kan perodua kancil, proton saga, proton gen2 bawak sawit?. Kadang diorang ni takde gerabak maka kereta lah yang menjadi mangsa. Jangan terkejut pulak kalau aku cakap kereta yang bawak sawit ni lagi bersih dari kereta yang biasa kita bawak g jalan2 huhu.

Ape2 pon. Jangan perlekehkan barangan buatan negara kita. Kalau ade yang tak sedap mata memandang. Hantar surat kat pihak berkenaan. Sampai sekarang aku masih tak berpuas hati dengan proton preve. Bahagian depan aku suke. Cantik. Tapi bahagian bontotnye...haihhh. Sadis.

1 comment:

Nadia Johari said...

nad x tau ape2 pasl kete..hhhaha..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan