nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, January 20, 2013

Jarum peniti dalam kain pelikat??

Mesej khidmat masyarakat ini ditujukan khas kepada kaum lelaki yang suka memakai kain pelikat. Yang tak suka pakai takpe. Tapi kalau anda lelaki, baek anda pakai kerana ini melambangkan kegagahan dan kejantanan seorang lelaki hehe.gurau je. Kebiasaanya lelaki akan memakai kain pelikat mase solat dan mase nak tido. Kenape mase nak tido? Toksah tanye aku. Korang pun tau sebabnya. Perempuan pon pakai kain pelikat kot. Mase nak mandi la kan......yeke?

Ape2 pon berhati2 semasa memakai kain pelikat kerana ade pihak yang tidak bertanggungjawab telah mengatur strategi untuk 'melumpuhkan kejantanan' kaum lelaki dengan meletakkan jarum peniti di dalam kain pelikat. Bayangkan kalau anda nak pakai kain..tetibe terdapat jarum peniti..dan jarum peniti itu terkena 'aset' anda...perghh aku takmau bayangkan. Aku belum kawen wooo.

Ape2 pon berhati2 semase memakai ape jua pakaian. Tak kiralah baju ke...kasut ke...seluar ke...coli ke...boxer ke...kalau terdapat benda asing macam peniti tu..buang lah ye...mase nak sarung tu bace bismillah...akhir kata selamat memakai baju dengan selamat..ingatlah orang yang tersayang :-)

PSSSTTT...gambar yang aku ambil ni adalah gambar jarum peniti kat dalam kain pelikat yang digubah untuk hantaran. Jenuh gak nak bukak satu2...:-(

3 comments:

Nadia Johari said...

hahaha...memg bhy seh..spe la yang wat dajal tu erk..

Lan Bingka said...

baik punye.. ;)

pwincess Lov3y dOv3y said...

hahaha..agak menakutkan tu...

btw.selamat hari lahir..:)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan