nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, January 6, 2013

Dah lama aku tak muntah. Perit rupanya.

Selamat pagi kengkawan semua. Harap sehat2. Pagi tadi mase gua mandi nak bersiap g kerja, tekak gua rase semacam. Gua muntah. Da berkurun gua tak muntah. Perit rupanya muntah ni. Tapi gua muntah air. Mungkin biase2 je. Ni kat tempat keje gua telan dua biji panadol. Lepas ni ok la kot.

Teringat aku. Dulu ade orang bagitau. Lepas muntah ni biasenye suara jadi sedap. Tapi taktaula kan huhu...adoiiii..

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan