nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, November 25, 2008

oH iBu

i really proud with you mom....you are really great....you try to give the best for me....

hari ni aku terdetik memetik keratan akhbar harian metro...kisah seorang ibu yang tidak pandai berenang tetapi sanggup terjun ke dalam sungai semata-mata ingin menyelamatkan nyawa anaknya.........berita ini sudah cukup membuktikan betapa sayangnya seorang ibu terhadap anaknya.....mereka sanggup berkorban untuk kita....

what about us....???

apakah pengorbanan kita pada ibu bapa kita???

sudahkah kita mencium pipi dan tangan mereka hari ini???? mungkinkah esok kita sempat lagi mencium tangan dan pipi mereka???

harian metro

HULU BERNAM: Walaupun tidak pandai berenang, seorang ibu sanggup mempertaruhkan nyawa cuba menyelamatkan dua anak perempuannya yang dihanyutkan arus deras di Sungai Lubuk Kawah di sini.

Dalam kejadian jam 10.45 pagi semalam, Rosadhani Othman, 32, terjun ke dalam sungai selepas melihat dua anaknya, Nabila, 7, dan Sabrina Amiruddin, 9, yang bermain pelampung dihanyutkan arus deras.

Bagaimanapun, tiga beranak yang berasal dari ibu kota itu terkapai-kapai sebelum tenggelam ke dasar sungai dianggarkan sedalam lebih tiga meter.

Mereka berjaya diselamatkan beberapa ahli Kelab Pacuan Empat Roda Redah.

berita lanjut click sini

3 comments:

Anonymous said...

tak tau pon pasal berita ni . (>.<)

irwanmiswan said...

huhuu...ade la.....berita kt metro....

Anonymous said...

ttibe rse tuchg plak..


emm....
pengorbanan mak yg x t'hingge..
mereka sanggup berkorban untuk kita

sbg anak..
kte ptot sygi die!...

rse nk plok mak skang!

luv u mum~

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan