nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, November 9, 2008

KarYa BesT kALa INI

kowang knal ramlee awang murshid....???pada fanatik citer thriller mmg ni la novel yg kowang cr....hasil karga drpa novelis thriller no 1 malaysia....owang selaloo ckp aku ni "pe barang laki bace novel"....haaa.....lepas kowang bace....baru kowang taw nape aku mnat sgt ngan karya ramlee ni....novel laen aku takde...aku juz kumpol karya dr die...aku harap pasni ad lg karya yg best2 dr ramlee ....cinta,ketuhanan,epik,misteri....semua digarap dlm satu novel dan isi2 nya mmg mmberi impak pada aku....smpaikan time mmbace,aku leh bygkan keadaan mse tu cmne....laksmana sunan yg penyabar.....mahir ilmu persilatan....ape2 pown aku ade sertakan pic muke depan novel nye...so kalo kowang agak2 kebosanan....belilah karya ramlee ni.....:-)

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan