nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, November 14, 2008

kAWanKU YG poYO -part 2

aku xdapat nk citerkan sifat sowang2 kwn aku mcm yg lepas....aku jd sdey r....takleh aku...yg pnting...aku rindu sgt kat kowang....

ni la muke2 yg tak berape otai...huk3...poyo jer lebihhhh...apis ngan motor kuat die...jawer yg amet2...yus yg bajet xpower tp terer

kami sentiaser bersamerrr.......alahaiiii...kenangan selamenyerrr......


ni pic mase sem 1 lurem uitm segamat huhuhuhu........

ahlokkk....bile nak bawak 1 bas dtg umah akuuuu......



5 comments:

akustatikustik said...

comel siot dak yg seblah aloq tuh.. ;p

BuDaK kAmpUnG said...

hahaha....aku rase nak edit je....buang pic yg sebelah tu...hahahaah

akustatikustik said...

eyh jgn!!!!!!
naty ko rugi..dak tuh bg market kt page ko ni tawh..

BuDaK kAmpUnG said...

hahaha....ei.....geli gile aku...wekkkkkkk

akustatikustik said...

ko ni geli2 nape ni
ape ko wat ni botak
;p

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan