nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, September 25, 2013

harga Samsung Galaxy S3 dan Samsung Galaxy Gear

Selamat pagi kengkawan semua...
Harap hari ni semua sihat-sihat sahaje kan. Tengok jam kat tangan dah pukul berapa sekarang? haihh takkan baru nak bangun hehe. Hari ni Samsung Galaxy Gear dan Samsung Galaxy Note 3 dah mula berada di pasaran. Aku ni bukanlah seorang yang terlalu nak update bab-bab gadget ni tapi agak cool kot kalau kita boleh contact orang dengan menggunakan jam tangan hehe. 

Tapi harga nya agak mahal lah pada aku. Yela , teknologi dah canggih, takkan lah nak dapat dengan harga murah kan? huhu. Aku tengok kat suratkhabar, harga Samsung Galaxy Note 3 ni RM2399 dan Samsung Galaxy Gear RM999...pergghhhh...Dah boleh angkat sebijik motor tu brader hehe. Tapi kalau korang ni ahli Maxis One Club, korang boleh memiliki dengan harga agak rendah tapi kena kontrak la kan. 


Pendapat aku, kalau korang jenis yang suka berinternet, boleh la beli ke dua-dua gadget ni dengan kontrak, tak kiralah dengan Maxis ke, Digi ke. Tapi kalau korang ni macam aku, takda facebook dan laman sosial yang lain (kecuali Blogger), korang beli je cash. Itupun kalau korang ada duit lebih. Bukan aku tak bagi beli, itu duit korang dan itu hak korang untuk membeli.

Selamat bergadget....

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan