nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, September 14, 2013

Honda Civic Type R 2015!!!

Selamat pagi kengkawan semua...
harap semua sihat-sihat, sarapan apa pagi ni? Aku sarapan biasa-biasa je, cempedak goreng. HEHE. Beberapa hari yang lepas aku call salesman kereta yang juga seorang kawan aku. Borak punya borak, tetiba dia suruh aku ambik sebijik Honda Civic. Dia kata aku muda lagi jadi Honda Civic la sesuai untuk aku. Kalau dah namanya salesman kereta, setiap perbualan mesti diselitkan dengan ayat, "ko tak nak cari kereta ke?" GRRR....Aku tanya kat dia, Honda Civic Type R dah takda yang baru kan? Dia kata takda. So aku cakap takpelah huhu.

sumber gambar: paultan.org

Pagi ni, bila aku bukak youtube, aku terpandang satu video. Seorang pemandu WTCC Honda, Gabriele Tarquini sedang menge'test drive' sebijik Honda Civic Type R yang bakal berada di pasaran pada tahun 2015. Aku tak pasti la kereta ni bakal masuk ke pasaran Malaysia ke tak sebab dulu aku dengar Civic Type R ni dihentikan pengeluarannya kerana terlalu power tetapi memiliki body yang ringan, sebab tu banyak kemalangan. Aku tak pasti la sebab cerita ni aku dengar kat kedai kopi. Aku bukan tahu sangat bab-bab kereta ni. Kalau korang nak tau lebih lanjut boleh la ke Paultan.org

PSSSTTT...sempat tak kumpul duit dari sekarang? Tahun 2015 nanti boleh angkat sebijik. HUHU. Angan-angan jer. Naik motor pun dah bersyukur. 

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan