nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, September 5, 2013

Orang botak memang jahat ae?

Selamat tengahari kengkawan semua..dah makan?.. belum? G la makan..kang saket perot tu kalau tak makan. Kalau makan plak jangan overdose..kang rasa ngantok, letih, dah malas nak sambung buat kerja ye tak? Hehe. Korang dah gunting rambut? Apa fesyen rambut korang? Punk? Rambut panjang belah tengah? Pendek tapak 2? Botak? Haa sebelom potong fikir2 dulu rambut ape yang sesuai untuk muke korang.

Nak dipendekkan cerita, tadi aku dok alas surat khabar kat tempat aku kerja. Maklumlah, bila hujan turun kat luar, dalam ni pon ikut ujan jugak. Sedih kan? Agak2 boleh masok bersamamu tv3 tak hehe. Eh kate nak pendekkan cerita. Ni makin panjang berjela pulak hehe.

Tengah aku dok susun suratkhabar tu terpandang tajuk berita geng botak buat onar. Perghh memang memalukan kaum botak la diorang ni. Lepas ni mesti orang fikir yang manusia yang tidak berambut seperti kami ni jahat dan merupakan ahli geng geng pecah rumah. Dah la muka aku ni sedia adanya dah macam muka rumah tak siap huhu.

Apa apa pun jangan menilai seseorang dari rupa parasnya. Percayalah. Aku dah terkena. Hehe. Kena apa? Malas nak cerita nanti mengaibkan orang orang itu. Yang penting jage diri dan selidik dulu latar belakang seseorang sebelum membuat hukuman. Ok

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan