nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, December 29, 2011

biar gambar bercerita - hasil 2 tahun mengumpul syiling

"wan,aku nak tukar duit syiling ni,dah 2 tahun aku kumpul,semuanye rm900." 

"mak aih beratnya baldi ni"

seorang pakcik datang jumpe aku dengan sebaldi duit syiling yang dia kumpul sikit-sikit selama 2 tahun. ni baru duit syiling yang dia campak dalam baldi. duit simpanan? siapa tahu...

PSSSTTT...dulu aku selalu rembat duit syiling bapak aku yang die letak kat atas meja makan kat umah, hehe. sekarang dah besor, aku tetap merembat duit syiling dia hehe

4 comments:

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

rasa kepuasan kalo dapat kumpul det syiling y banyak 2...nak pg tukar juga la....

storyfromme said...

amboi banyaknye.tu mesti ratus-ratus tu.

Anonymous said...

siap dah tertaip kat atas tu rm900 pun.. ahahaha

Afzainizam said...

Woooo RM 9oo tu... kenapalahhh dia tak cukupkan jadi RM 1000.... perrgghhh berat pikul baldi duit tu...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip hadapi temprature naik kereta

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan