nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, December 30, 2011

gua dan restoran 'westlife'

SALAM...
camne kengkawan petang ni? sehat? tadi aku ade urusan kat batu pahat. aku paling benci bile terpakse bersesak di bandar ni, lagi bengang bila kat lampu isyarat, sampai je turn kita, lampu merah. grrrr. hampeh. so mase tengah lampu merah tu aku berusaha menikmati keindahan sekeliling. mane la tau ade awek lalu kat tengah2 jalan ni hehe, tengah mate aku dok tengok sane sini, tetibe terpandang satu papan tanda sebuah restoran cina. namanya RESTORAN WESTLIFE. mungkinkah restoran itu berkonsepkan makanan barat?tapi korang tau ape yang terlintas kat otak aku?


korang masih ingat zaman kecik korang? aku masih ingat. mase tu dan geng2 aku menyertai seminar menghadapi UPSR. biasa lah kalau dalam sesi motivasi mesti ade lagu kan? haaaaa ni lagu nye...


gua akui, walaupun muke gua ganas, berkawah2, gua pon layan lagu2 slow camni. hehe. kumpulan westlife, banyak lagu diorang yang aku hafal. dulu aku hafal lagu sebab senang nak buat karangan. hehe. ape-ape pon enjoy la lagu kat atas. mane tau korang pon termotivasi gak hehe.

PSSSTTT...di sekeliling kita...banyak bende yang buat kita ingat kisah lama....syahdu..ingin ku putar balik mase ini

4 comments:

Rozuan Ismail said...

lagu westlife best. jiwang2 omputih gitu

Afzainizam said...

oohhhh tak sangka muka ganas tapi lagu mendayu....

beb.... aku pun suka gak lagu ni... ni mengingatkan masa aku zaman pra matang ... zaman sekolah beb....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip hadapi temprature naik kereta

pwincess Lov3y dOv3y said...

ahahaha..sy pun lyn gak..

bila imbas wktu2 dolu2..wah syahdu..

CintaZulaikha said...

layan westlife kut..hehhehhe

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan