nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, December 2, 2011

makan-makan: ubi rebus, ikan kering dan teh O panas tatkala hujan lebat

SALAM...
tengah kerja tetibe hujan selebat-lebatnya. perghhh dalam kesejukan ni memang takde lain yang terbayang dalam kotak fikiranku. korang nak tau tak apa yang aku bayangkan sekarang? bukan katil mahupun tilam. bukan juga bantal pelok. tapi di bawah ni lah apa yang aku tengah bayangkan sekarang.....

MAK....air liur Y dah meleleh nih. huhu

PSSSTTT....apa yang korang suka makan masa hujan?

3 comments:

nyanyisunyi said...

akak pulak terbayang cekodok ikan bilis cecah dgn sambal tumis....

Rozuan Ismail said...

pergh,feveret masa kecik2.kalau dengan kopi o lagi sedap

LaLa said...

tadi baru makan ubu rebus, tp x ujan pon td :P
time ujan makan eskrim best, hahahaha

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan