nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, December 30, 2011

blog gua masuk top five untuk blog 'dewasa'?

SALAM...
kabare uwong jowo sekalian alam hehe. gua ni eksyen mau cakap jawe tapi bukan tulen pon gua punye jawe ni. ngomong sitik-sitik yo keneng. ngomong jowo seng akeh-akeh gua ndak reti haha. habes hancur bahase ibunda aku ni hehe. korang semua sihat? baguslah kalau sihat. aku terharu sebab semakin hari, semakin ramai pengunjung blog aku ni. yerla, walaupun aku ni jarang berblogwalking dan jarang menge'ping' entry, korang tetap singgah. insyaallah, ade mase, aku akan singgah blog korang yang senantiase mengomen kat blog aku ni.

semalam aku dapat komen dari saudare awie omar dari blog http://awieomar.blogspot.com/ (jangan lupe singgah blog ini). beliau telah mengiktiraf blogger dengan cara yang tersendiri dan aku amat tabik dengan die. sanggup dok singgah dari blog ke blog dan seterusnya memberi penghargaan kepada blog tersebut. gua tersentuh siot sebab gua dapat masok top five dalam kategori BEST EXTRA ORDINARY BLOG. gua pon tak tau camne leh masok kategori ni. menurut awie, kategori blog best extraordinary adalah blog yang, 


"Blog isu semasa di dalam mahupun di luar Negara, khas untuk pembaca dewasa  kerana entrinya mengenai sesuatu perkara yang tidak terjangkau di dalam otak pemikiran manusia. Penulisan yang original dan olahan bahan cerita yang menyeluruh diambil kira."

perghhh betul ke isi dalam blog aku ni khas untuk pembaca dewase? siap tak terjangkau di dalam otak pemikiran manusia? fughhh ayat ko bro. walaupun top 5, aku tetap gembira sebab kehadiran blog aku diterima orang. kalau korang perasan, aku ada ubah sikit style aku mengupdate entry blog. bahan-bahan yang aku cari. cara aku yang santai. bahasa aku yang hampeh berterabur. aku akan ubah dari semasa ke semasa, mengikut perubahan rambut aku yang kejap botak dan kejap skema belah tepi.

kat atas ni adalah keadaan traffic blog aku yang macam yoyo. ni lah akibat kalau tak berblogwalking dan tak menge'ping'. aku akan ubah diri aku pasni. merajinkan diri untuk berjalan-jalan ke blog lain, terutamanya yang rajin komen blog aku.
kat atas ni pulak sumber traffic blog aku bermula 1/12/2011 sehingga 30/12/2011 , ye, aku tau korang punye lagi banyak

hyshhh banyak pulak aku menaip entry kali ni. kompem korang bosan haha. ku pohon ampun maaf tertaip banyak plak. ape-ape pon aku sayang korang yang sudi singgah blog buruk aku ni. kalau ade teguran tu, silalah tegur secare berhemah. kalau ade yang tegur secare tak berhemah, bermakne diri mereka itu juga belom berhemah lagi.

entry ni bukan niat untuk berbangga diri. blog gua blog kecik je. ramai lagi blogger yang hensem dan cantik penulisannya di alam maya sane......
PSSSTTTT...jumaat lepas aku lupa nak bawak duit, nak masokkan dalam tabung mesjid. harap-harap hari ni tak lupa.

1 comment:

Afzainizam said...

eeeemmmm rasanya betul gak tuuu.... dalam blog ko mmg banyak infor... walaupun sebenarnya ko berikan secara bersahaja... tapi bila baca isu tersebut meluas dan agak matang kalau kita fikirkan bagi orang yang berfikiran kearah remaja ke dewasa...

sebenarnya kita bukan lagi berfikir kearah kanak kanak lagi tau...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip hadapi temprature naik kereta

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan