nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, October 14, 2011

dulu 'cinta muka buku', sekarang 'putus di twitter'

salam pagi jumaat kepada mereka yang baru bangun tidur. hehe. apelah, orang dah pergi keje tapi hang dok membuta lagi. sape kat sini tak tau lagu cinta muka buku yang dinyanyikan gadis cun najwa latiff tu? kalau tak tahu memang korang bakal kena sepak dengan kipas-susah-mati beliau, azrijohan.com hahaha. pagi2, aku sampai tempat kerja, member-member sekerja dok nyanyi ulang2 rangkap, "kita berkenalan hanya dalam laman muka buku, kau suruh lalalalalalala...." hahaha tergelak aku, itu je yang diorang hapal. cis. hebat gile penangan lagu ni, kan?

dan sekarang, ada lagu balasan untuk lagu cinta muka buku tu. keh3. tajuknya 'putus di twitter' yang penyanyi nye bukan aku hehe, di nyanyikan oleh encikmimpi. ape lagi, cekedautttttt!!!

p/s: agak-agak la kan, lepas ni keluar lagu tajuk ape pulak, "rujuk di skype" kot keh3

salam sayang...

5 comments:

Anonymous said...

ini shiyal~

wakakaka...

aku terbayang muke budak najwa tu dlm kelas la ni lepas tngok sambungan lagu die.. haha

AZRI said...

eh eh...
ada backlink laa..hehehe

aliza said...

suka baca.. lepas tu akak dengar lagu cinta muka buku budak2 kelas akak nyanyi ... lpas ni akak nak suruh dia org sambung lirik la... bagus idea ni

Admin said...

Sekarang dah ada yg lagi baru bro..

-Cinta Muka Tak Malu - Johan

-Cinta Muka Bulu (Parody Video Cinta Muka Buku - Najwa Latiff)

Jujurara said...

ahahahaahha..lawak2...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan