nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, October 26, 2011

lelaki kahwin lewat anak kurang bijak?

kebanyakan pakcik2 dan makcik2 yang jumpa aku akan bertanya, 

"anak dah berapa?"
"bini sehat?"
"anak-anak duduk dengan sapa?"

yang tak boleh blah, masa aku tengah jalan2 dengan adik aku (adik kandung tau), ade seorang makcik tua bertanya,

"anak kau ke ni?"

GRRRR, untuk pengetahuan pakcik makcik dan mereka yang membaca blog aku ni, umur aku baru 23 tahun. masih bujang OK. aku tak tahu macamane nak mengembalikan seri di muka ni huhu.apa-apakan aku akan usaha untuk berkahwin seawal mungkin, mungkin 25 atau 27 sebab bila dah tua nanti senang, anak dah besar. takdela dah tua nanti nak kena ulang alik amek anak kat sekolah kan? hehe. lagi satu, betul ke lelaki yang berkahwin lewat ni berisiko untuk mendapat anak yang kurang bijak? semuanya di tangan DIA.

terime kaseh ayub untuk gambar ini,

1 comment:

Miss Eiza said...

orang pun slalu ingat sy ni mak orang,tambah2 kalau dukung anak saudara . Sedih tul T___T

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan