nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, October 19, 2011

video- kejutan harijadi yang buat air mataku bergenang

tadi aku tengok facebook kawan aku, cik Ayu dan ternampak satu video yang lebih touching dari video orang melamar kahwin secara besar-besaran. maknye tanye,

"kamu nak pergi mana dengan semua barang-barang ni?
"disneyland"
"ok, jom, hari ni"
"waaaa....waaaaaaa......"

serius gua touching, agak-agak boleh tak gua buat seprise kat anak gua nanti? (walaupun gua belom kahwin dah berangan nak anak 10)

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan