nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, October 18, 2011

budak ini dilenyek dan dibiarkan

aku sebenarnya dah tengok video ni petang semalam (17/10/2011) tapi aku tak sanggup nak post dalam blog ni sebab teramat kejam. takde sorang pon yang bantu kanak-kanak ni. masa aku tengok video ni, aku terbaca salah satu komen pengunjung, lebih kurang macam ni lah ayat dia,"kalau sesiapa menolong, ditakuti, mereka yang akan dipersalahkan dan akan dikenakan hukuman". macam tu ke? kan ke ade CCTV. aku harap di negara kita tak jadi macam ni, tolonglah berhati-hati dan jadilah pemandu yang bertanggungjawab. sekian

4 comments:

Miss Eiza said...

tak kuat nk tgk video ni smpai habis.....T__T

azrijohan said...

kesian,dah meninggal dah dia

CintaZulaikha said...

WT fish...kesiannya..

hairul azni said...

dah sampai ajal dia...mak bapak dia akan menyesal habis...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan