nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, October 9, 2011

kucingku sayang, namanya garfield


ayah aku, encik Miswan, walaupun mukanya garang, dia amat menyayangi haiwan, sebab tu dia belikan anak-anak nya kucing, salah seekor namanya Garfield, ya, aku yang bagi nama tu. aku namakan dia Garfield dengan harapan mukanya bulat macam kucing pemalas si Garfield tu, yerla, orang cakap nama ni macam doa kan? huhuhu. contoh kalau namanya Ayu, hari-hari orang panggil Ayu, maka makin canteklah dia. erk? betul ke? wallahualam. tapi sedihnya muka dia tak macam garfield tapi kucing ni lah antara kesayangan adik2 aku sebab bulunya yang tebal, boleh buat bantak kot huhu










tukang karut:
Y Miswan

tukang ambik gambor, tukang jaga kucing, tukang kemas tempat kucing:
Anne miswan
Viy miswan
Dee miswan

tukang cium kucing:
Encik Miswan dan Puan Misra

6 comments:

Azza Rynna said...

nak pegang..mesti gebu..WWOOHHHOOO!COMEL

MAISHARAH said...

comel sgt...geramnye tgok kucing nie...tebal jek bulu die huhuhu...

nyanyisunyi said...

cute dan sgt gebu...akak suka kucing tp sebab anak2 ada athma jadi tk bolehlah bela kucing

azrijohan said...

comel laa...bulu dia cantik

http://azrijohan.com

Lea Isnawi said...

comel kucing tu!

aque said...

boyot comel... huhuhu

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan