nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, October 12, 2011

video - adakah anda seorang sahaja ada masalah?

jawablah soalan aku di atas, kadang-kadang manusia macam aku ni lalai, kadang-kadang kita leka, sentiasa fikir yang kita jer banyak masalah, tanpa memikirkan hal dan masalah mereka yang berada di sekitar kita. kalaulah......cermin mata seperti dalam video ni dapat direlisasikan, aku rasa orang kat dunia ni lebih bertimbang rasa.....


dan lelaki pon takot nak pasang niat nak pasang bini banyak2, takot melayang pinggan dari dapor. hehe. gurau je. hayati video di bawah ini....

1 comment:

aNaYaNa said...

suka!semua orang dalam dunia pun ada masalah..kena pandai coverlah masalah tuh even kadang2 terbabas..nak spek mata g2 gok ah..hehe

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan