nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, October 26, 2011

earning nuffnang dan churp-churp aku hilang?? tidak!!!

assalamualaikum wa rohmatulloh...
ape perasaan korang bila korang tengok pendapatan korang dalam nuffnang dan churp-churp berkurang? mesti geram dan menyumpah-nyumpah kan? mana taknya, bukan senang nak dapat earning kat nuffnang ni. ingat taip camtu camni dah boleh dapat earning? no..no..no...tidak sama sekali. kalau betul la nak tambah pendapatan dalam blog ni senang, kenapa (kalau korang perasan) blogger tu asyik ubah tempat letak iklan, tukar pengiklan, letak tapak iklan untuk disewa? ini memang membuktikan yang menjana pendapatan melalui blog ini bukannya semudah A, B C........(korang habiskan sampai Z). bila korang tengok pendapatan blog korang tetibe hilang, ape perasaan korang?

hehe..sebenarnya pendapatan aku tu bukan hilang secara tiba-tiba. korang tahukan yang sekarang ni nuffnang tengah mengadakan kempen mengutip derma untuk anak-anak yatim Rumah Aman? maka hari Jumaat yang lepas (gila lambat update blog aku ni), aku pun tengoklah earning nuffnang aku. aku tengok ade RM250 lebih kurang so aku pun dermalah RM50. churp-churp aku pulak baru RM46 lebih kurang, jadi aku dermalah RM40. bukan ape, aku ni malas nak keluarkan earning aku yang tak seberapa tu jadi aku dermalah sedikit. amalan dahla sikit, ape salahnya kita menyumbang kepada yang memerlukan. 


perhatian!!! aku bukan berniat untuk berlagak sebab pada aku, sumbangan aku ni teramat kecil berbanding kesusahan dan kesunyian yang ditanggung mereka. mungkin mereka dibekalkan dengan pelbagai kemudahan. tapi, dapatkah mereka ini merasa belaian kasih sayang ibu bapa?

kalau korang rasa korang nak menderma, boleh ke sini dan korang boleh menderma dalam jumlah RM1, RM5 dan RM10. tiada paksaan.dan aku tak dapat pape komisen untuk promote. kalau korang nak menderma kepada anak-anak yatim kat kawasan korang pun bagus. sekian

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan