nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, October 26, 2011

video - Counter Strike di dunia realiti

aku benci giler main counter strike. sebab bile aku nak mule tembak jer, aku akan ditembah dulu. tahi. tapi sejak kebelakangan ni team budakkampung boleh dikatakan setiap hari dok melepak di cybercafe kat kampung aku yang dimiliki oleh prebet lapok mindef. sampai pagi diorang lepak sane. sebabnye? ketagih dengan game ni. grrr. aku penah tengok budak darjah 4 main game ni dengan muka bersahaja. aku pula. korang akan nampak muke aku ni macam muka menahan kencing tatkala main. huhu. apa akan jadi jika counterstrike ni ade di dunia realiti?

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan