nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, October 11, 2011

motosikal berkuasa tahi akan berada di pasaran tak lama lagi

harga minyak yang semakin naik mungkin menjadi faktor kepada penyelidik dari Jepun untuk menghasilkan sebuah motor yang dijanakan dengan kuasa tahi. yeahhh aku akan beli satu (itu pon kalau harganya murah) kerana aku suka berak. benar! tanyalah kawan2 aku yang kenal aku. tandas rumah kawan aku yang mana belom aku redah? huhu. aku jenis yang susah nak tahan kalau dah rasa nak berak. jadi motosikal ini sesuai untuk aku keh3.

terima kasih blogserius!  

"Ini ialah Toilet Bike Neo yang dibuat oleh pengeluar tandas TOTO dari Jepun. Motosikal roda tiga atau Trike ini dibina bagi mempromosikan produk mangkuk tandas terbaru mereka dan pada masa yang sama ianya inisiatif Toto untuk menghasilkan tandas yang lebih mesra alam. Toto bercadang mengurangkan pengeluaran gas CO2 dari tandas mereka menjelas 2015. Toilet Bike Neo akan melakukan siri jelajah jepun sejauh 1000KM bagi menunjukkan kenderaan yang ada sekarang boleh bergerak menggunakan bahan apa biomas yang dihasilkan oleh tahi manusia" 


No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan