nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, October 19, 2011

apabila facebook lama ditinggalkan...

satu hari tu, korang memang yang sempat nak bukak komputer. keesokannya korang bukak komputer dan macam biasa nak tengok perkembangan facebook korang. ade tak notification. pada yang memang popular, dan kaki mencapub (cari publisiti) toksah kata lah, tu belom cerita yang dok tayang buah tembikai mahupun mandarin. mungkin di bawah ini merupakan keadaan facebook korang yang lama tak dijengah.


sumber gambar: kojaruddin

PSTTTTT....aku punye facebook pun tak ramai kawan so memang notification aku tu macam kat atas ni lah, kesian kan aku? huhu

3 comments:

CintaZulaikha said...

apa guna kawan ramai kalau nak ajak bual sush..cam tak guna ja..huhuhu

MissNadh said...

hahaha..notty byk2 utk org rajin update jek :p

Tunsha Ayunie said...

Wa x pemes.. Kesian wa.. bukak fb takde kekotak kaler merah nombo2 tu.. :(

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan