nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, October 6, 2011

kisah teman hati dan sahabat

Tentang Teman Hati ataupun teman wanita
BF : Sayang , motor I rosak kat tepi jalan ni....
GF : Yeke? Then how ? U jage diri elok2 k, ade pape call tau.
 
......................................................
gambar hiasan
Tentang Sahabat:
BF : Bro, moto aku wat hal plak dah.
BFF : Asal bro? Ko katne? Aku gi sane sekaran\ng.

Thats it. So, sebaik manapun buah hati korang,jangan la korang sisihkan sahabat korang . . . renung2kan . . .

*SAHABAT DIDAHULUKAN BUAH HATI DIUTAMAKAN*
=)
 terime kaseh Aizudin!

1 comment:

Fazela Samson said...

kalau sahabat dan buah hati tak ngam camne? dorang tak suka satu sama lain sebab dorang kenal da lama jadi da tahu perangai masing masing dan dorang rasa sahabat tue tak layak dijadikan kawan dan buah hati tue tak layak jadi buah hati.. pilih yang mana?

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan