nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, October 7, 2011

kisah benar di kedai emas. berhati-hati kaum wanita!!!

kejadian ini berlaku dalam sebuah kedai emas yang terkenal di seluruh dunia. Pagi itu, ada seorang perempuan yang cantik. dengan lenggok punngungnya yang menggiurkan lelaki, dia masok ke dalam kedai emas itu. sedang gadis itu menonggeng untuk melihat cincin emas yang cantik di situ, tiba-tiba......"PUT" terkentut. Gadis itu tersipu-sipu malu dan melihat sekeliling untuk melihat sesiapa ada berdekatan dengannya dan perasan ada promoter kat belakangnya..

gambar hiasan: google
Promoter : Boleh saya bantu?

Perempuan tu anggap promoter tu tak dengar la yang dia kentut jadi dia pon bertanyakan soalan sambil buat seperti tiada apa yang berlaku..

Perempuan : Berapa harga cincin ini?

Promoter: Kalau tengok cincin ni pun boleh buat puan terkentut, saya pasti puan akan terberak bila tahu harganya. 
kesimpulan: kentut itu sehat, lebih-lebih lagi selepas memakan petai. -irwanmiswan
cerita asal: Faizal , ubahsuai: Aku

3 comments:

rara pinkmafia said...

motiffff?

rebellion said...

secara kesimpulannya, jangan malu terkentut kerana benar

oli-go said...

hahhahahaha..saje je kan promoter tu nak bg malu org..hampeh betoi..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan