nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, October 26, 2011

biar gambar bercerita - ape standard dating naik motor...

memanglah tak manis kalau lelaki membonceng perempuan yang belum ada ikatan (nikah), tapi apa yang perempuan ni cakap memang buat honda petak dan 135 LC Transformers ku kecik hati. sabar wahai sayang. aku harap pasangan aku nanti tetap bersamaku tak kira aku susah atau senang.


biar ku membawa diri..PRENGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan