nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, October 16, 2011

kisah benar - perniagaan yang menguntungkan

sekarang banyak produk yang pelik-pelik keluar di pasaran. pernah tak kita terfikir, adekah benar produk tu memberikan kesan kepada kita ataupun ia hanya sebagai menambah keyakinan kepada kita untuk rasa sihat? aku bukan nak promote barang ke ape ke? tapi di bawah ini ada 1 perniagaan yang memang kompem boleh menguntungkan korang sehingga mampu membeli kereta Nissan GTR ini.


kalau nak tahu apekah perniagaan yang dijalankan sila klik untuk berita penuh.



sumber gambar

haaaa tengok tu, jual petai pun boleh beli kereta ini macam tau!!! yang penting, sentiasa berusaha dan tak kenal erti putus asa :-) , kalau aku, takpelah, takmau beli kereta macamni, mahal sihhh, boleh beli tanah berekar-ekar tu huhu.

PSSSTTTT....agak2 korang la kan, mereka yang berMLM kat luar sana, yang bergambar dengan kereta-kereta mewah ya amat, agak-agak tu kereta sendiri ataupun photoshop? takpun kereta sewa?

 

4 comments:

Dhinai said...

macam tak caya je....hehehe

aNaYaNa said...

haha kiutnya jual petai dapat beli car macam tu..memaang penjual tegar lah!heee..

Warna Warni Kehidupan said...

pergh..memang terbaek, aku lagi percaya jual petai ni dari wat MLM

Wanz Mejuez said...

perghh! bau petai daaaaa ahhaha

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan